pictures of me

pictures of me
~aku adalah aku~

Saturday, May 1, 2010

~bosan aku bosan+rindu aku rindu~




ohhh tidakk!!! ni la masalah bila gap lama...mood aku nak study dah ilang,ape taknya asyik dok igt nak balik rumah ja...aku bertambah bosan bila dok kat sini,nasibla ada jgak fb ni,ada gak tv kat bilik aku..bila buka tv,ada je iklan pasal movie baru kluar kat pawagam,,ohh bertambah la kegeramanku...aku nak tgk movie tp kat klantan ni takda cinema,,sooo bertambah bosan la aku...nak dijadikan cerita bila boring2 camni ada org teman,msg or call,,sape lg hmmm tak lain tak bukan,cik abg aku la hairin ismail...cedihhhnyer for the 1 week abg sy ni duty so,he's quit bz,so no time to msg or call like b4,if ada pon kejap je..time ni la buat aku bertambah rindu kat dia...tp aku faham tugas dia sebgai army dan aku mmg sgt memahami dia..bg aku its ok tak msg or col ckap lama2 atleast bg aku 1 msg pon ckup dah...huhu...aku sgt bersyukur dan berbangga dan amat menyayangi insan yg bernama hairin b.ismail,aku terima dia seadanya dan aku ikhlas menyayanginya..dialah yg byk tlg aku dr setiap sudut dan buat hari2ku bahagia..tak sbar rs nak balik jmpa die,bile jmpa kitorang slalu g tgk movie n main bowling n of course makan bersama..tiap2 kali aku balik,aku mesti masak kat dia then kitorg g mkn kat pantai same2,so sweet..kek chocolate adelah fav die,so tiap kali balik jga mmg wajib aku wat kek kat die..aku cinta padamu hairin ismail!!!

No comments:

Post a Comment