pictures of me

pictures of me
~aku adalah aku~

Saturday, May 1, 2010

luahan hati luahkan..

Aku nur shariza md desa..of coz la anak mak ngn ayahku tersayang,,kakak kpd adik2 ku n adik kpd kakak dan abg2 ku..n last but not list sweetheart to my prince charming....I LOVE them so much...
aku ade impian nak berjaya cam kakak n abg2 aku,kakak ipar ku n abg2 iparku,ade yg engineer,lawyer,teacher n ade jge suri rumah..huhu but i'm proud to have them...

Utk pengetahuan semua,aku br je wat blog ni,so tgh merangkak lg nak maju dalam dunia blog ni..huhu
ceritanya begini,sedang aku layan meng online fb td tetiba ternampak blog someone,so aku bukala,,heee tetiba ternampak post ni*create blog*,,hmm ape lagi,jari jemariku pon klik kat situ..huhu..try punya try akhirnya inilah hasilnya,,hmm tak tahu ape hasilnye..huhu

lastly nak ckap kat diriku sendiri,,congrats nur shariza,u hv a blog already..huhu
so,rajin2 la ye update..

No comments:

Post a Comment